Winkelwagen is leeg

BEL ONS: +31 (0) 346 266 607

FAQs: uw vragen, onze antwoorden. Overzichtelijk per onderwerp.

BESTELLEN

Hoe plaats ik mijn bestelling bij Spaanseham.nl?

  • via de winkelmand in onze webwinkel;
  • via ons e-mail formulier;
  • telefonisch: 0346 – 2 666 07 of 06 – 555 712 83

AFLEVEREN BESTELLING

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

  • Dat is eenvoudig te bepalen, want hierbij geldt: “de klant betaalt, dus de klant bepaalt”! Op 5 dagen per week worden de betaalde bestellingen door Spaanseham.nl verzonden: maandag tot en met vrijdag  Op deze 5 dagen worden de bestellingen verzonden waarvoor we een betaling hebben ontvangen. Wanneer uw bestelling wordt verzonden is afhankelijk van de ontvangst van uw betaling. Ofwel: hoe sneller u betaalt, des te vlotter heeft u uw bestelling in uw bezit.
  • Op maandag t/m vrijdag voor 18.00 uur besteld, de volgende dag in huis. In principe wordt een bestelling binnen 24 uur afgeleverd (binnen Nederland). Indien dit door omstandigheden niet lukt, wordt de klant hierover direct geïnformeerd en wordt de bestelling een dag later verzonden. Bestellingen die tijdens het weekend worden geplaatst, worden op maandag verzonden.
  • Spaanseham.nl verzendt alle bestellingen via een betrouwbare partner met een uitgebreid netwerk door heel Nederland: PostNL. Het verzenden van een pakket per PostNL duurt normaalgesproken 1 werkdag.
  • Niet meer op voorraad? Normaalgesproken zijn alle Spaanse hammen en andere producten die in onze webwinkel via de winkelmand te bestellen zijn, direct uit voorraad leverbaar. Indien bepaalde producten, bijvoorbeeld als gevolg van meer vraag dan gebruikelijk, onverhoopt niet (meer) bij ons op voorraad zijn, dan wordt de klant daarover door ons geïnformeerd en wordt de bestelling verstuurd zodra onze leverancier e.e.a. bij ons heeft afgeleverd.

Bestelling ophalen in bij Spaanseham.nl.

Bezoek aan Spaanseham.nl, bijvoorbeeld voor het ophalen van een Spaanse ham is van maandag t/m vrijdag altijd mogelijk, maar ALLEEN OP AFSPRAAK.


NIET AANWEZIG ALS BESTELLING WORDT AFGELEVERD

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt afgeleverd?

  • Indien de ontvanger op het moment dat het pakket door PostNL wordt aangeboden niet aanwezig is, wordt het pakket bij een van de buren afgeleverd of probeert PostNL het de volgende werkdag opnieuw. Hiervan ontvangt de ontvanger een bericht in de brievenbus.
  • Indien afleveren bij de ontvanger of bij buren niet lukt, is het pakket vanaf de volgende (werk)dag op te halen op het dichtstbijzijnde postkantoor. Hiervan ontvangt de ontvanger een bericht in de brievenbus.

OPHALEN BESTELLING

Kan ik mijn bestelling ook zelf op komen halen bij Spaanseham.nl?

  • Ja, dat kan, maar ALLEEN OP AFSPRAAK! Spaansehaml.nl is een webwinkel, maar natuurlijk is het ook mogelijk om ons distributiecentrum in Mijdrecht te bezoeken om een bestelling op te komen halen.
  • Ophalen OP AFSPRAAK kan van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.
  • Een bestelling kan opgehaald worden nadat deze op onze website geplaatst is en betaald is (overschrijving, iDeal of PayPal).
  • Bij het maken van een afspraak ontvangt onze klant het adres/een routebeschrijving.

Afspraak maken om bestelling op te halen?

  • Bel ons op 0346 – 2 666 07 06 of op  – 555 712 83

BETALEN BESTELLING

Hoe kan ik mijn bestelling bij Spaanseham.nl betalen?

Omdat verschillende klanten verschillende voorkeuren hebben, ook voor wat betreft de manier waarop men de bestelling bij Spaanseham.nl betaalt, bieden wij verschillende betalingsmethoden:

  • Ideal: veilig via uw eigen bank.
  • PayPal: veilig via uw creditcard
  • Mr. Cash/Bancontact: voor onze Belgische klanten
  • Vooruit betalen per bank op onze ING bankrekening. IBAN: NL16INGB0004713447 t.n.v. Landenwinkels.nl te Breukelen. BIC: INGBNL2A

TEVREDENHEID

Spaanseham.nl is slechts gebaat bij tevreden klanten. Indien er iets aan een bestelling niet in orde is. lossen wij dit altijd op tot volle tevredenheid van onze klant. 


BEZORGKOSTEN

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

  • De verzending van uw hambestelling is GRATIS voor leveringen binnen Nederland en België.
  • Duidelijkheid en heldere informatie voor onze klanten staat bij ons voorop. Geen geheimen, geen addertjes onder het gras, geen kleine lettertjes! Op onze website staan alle prijzen duidelijk vermeld. De bij al onze hammen genoemde prijzen zijn altijd inclusief BTW en verzending binnen Nederland en België is gratis. De klant weet altijd precies waar hij/zij aan toe is, dus geen optelsom van verborgen/extra kosten.
  • Voor andere producten dan hele hammen wordt een vast bedrag van Euro 6,50 per bestelling in rekening gebracht.

BESTELHOEVEELHEID

Hanteert Spaanseham.nl een minimale bestelhoeveelheid?

Nee; onze klant bepaalt zelf hoeveel (of hoe weinig) hij/zij wil bestellen.


VERPAKKING

Hoe wordt mijn bestelling door Spaanseham.nl verpakt?

  • Onze Spaanse hammen zijn verpakt in vetvrij papier en in een speciale hamhoes. Alle Spaanse hammen, hamhouders, hamsnijmessen, embutidos e.a. worden in stevige kartonnen dozen verzonden, indien nodig opgevuld met opvulmaterialen.

FACTUUR

Ontvang ik bij Spaanseham.nl een factuur van mijn bestelling?

  • Ja: onze klant ontvangt op verzoek per e-mail een gespecificeerde factuur met BTW-uitsplitsing voor de eigen administratie.

VOOR ONZE BELGISCHE KLANTEN

  • De verzending van uw hambestelling is GRATIS voor leveringen naar België. Voor andere producten dan hele hammen wordt een vast bedrag van Euro 6,50 per bestelling in rekening gebracht.
  • Spaanseham.nl verzendt alle bestellingen nar België via een betrouwbare partner met een uitgebreid netwerk door heel Nederland en België: DPD. Het verzenden van een pakket per DPD naar België duurt normaalgesproken 1 tot 3 werkdagen.
  • Belgische klanten kunnen hun bestelling op Spaanseham.nl eenvoudig en vlot betalen via MisterCash/Bancontact. Vooruit betalen per bank op onze ING bankrekening is uiteraard ook mogelijk. IBAN: NL16INGB0004713447 t.n.v. Landenwinkels.nl te Breukelen. BIC: INGBNL2A