Winkelwagen is leeg

BEL ONS: +31 (0) 346 266 607

Reacties van klanten

We krijgen bij Spaanseham.nl regelmatig reacties van onze klanten op onze Spaanse Ibérico hammen, op de manier waarop we bestellingen behandelen en op vele andere zaken. We vinden het leuk om u op deze pagina een aantal van deze reacties te laten lezen. Reacties staan ook op onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/spaanse.ham

Manon: Heerlijke Ham! Begin december hadden we een spaanse Pata Negra ham besteld. Binnen een paar dagen in huis. We hebben tot in januari genoten van deze heerlijke delicatesse. Jammer dat hij op is, maar we bestellen er zeker nog een keer een. Top! en bedankt voor de vlotte service!

Hans: we hebben genoten we kregen een tip van goede vrienden van ons over deze lekkernij. in een woord gevat: HEERLIJK

John: van tapas tot hele poot Al een paar jaar komen we in verschillende tapas eetgelegenheden als we op vakantie zijn in Spanje. Iedere keer genieten we daar van de spaanse ham. Via internet enkele weken geleden een ham besteld. Nu hebben we iedere avond onze eigen tapas in huis.

Rick: Heerlijke site Kijk , dit is nu nog eens een heerlijke site en hier word op een eenvoudige maar zeer duidelijke manier uitgelegd hoe je hoort om te gaan met een goede Iberico ham , ik kan niet wachten met bestellen , groetjes senor Rico

Karin: Spaanse lekkernijen aan boord Vorig jaar enorm genoten van de ham, maar zeker ook van de Chorizo en de Salchichón. De voorraad is op, reden te meer opnieuw te bestellen. Niet alleen thuis maar ook aan boord van ons zeilbootje (waarop we geen koelkast hebben) bieden al deze lekkernijen ons de mogelijkheid zonder koeling toch van deze lekkernijen te smullen...... Het zeilseizoen begint weer volgende week: al dit lekkers heeft een vast plekje aan boord!

Hidalgo: Lekker mas facil no es posible. Great service, quality and a good price. puur snij en etenplezier.

Lucia en Henk: Geweldige Jamón Ibérico Al meerdere poten besteld, dit blijft steeds weer 'n extreme delicatesse en 'n genot. Goede kwaliteit en services. Betrouwbaar en steeds weer 'n genot het lijkt steeds weer of 'n engeltje ....... 'n Echte aanrader!!

Nono: Het ultieme genot We hebben nu voor de derde keer met de feestdagen een ham in huis en gaan weer genieten. Deze keer een reserva bestelt. De smaak is lekkerder en zachter. Ook onze 7 jarige zoon smult met ons mee.

Wim: Kerstkado. Met de kerst werd ik door mijn zoon en schoondochter zeer verrast met deze ham. Nu ruim drie weken verder is er nog weinig van over, maar zullen we ook genieten van het restant. Op een nieuwjaarsborrel, die we gaven werd het grootste gat geslagen iedereen was verrast over de geweldige smaak.

Lucia en Henk: Ham erg zacht en lekker Zondags gebeld en dinsdag al in huis. Geweldig snel, onze complimenten!! De smaak van deze Iberische poot is zeer zacht van smaak, met toch 'n lekker bite. Zelf onze huisdieren zijn er dol op. ''n flinke poot van zeer goede kwaliteit. Bedankt, bedankt en bedankt.

Peter: Klasse ham! Na het ontdekken van deze site en jullie Reserva achterpootham te hebben geproefd moet mij van het hart dat jullie product even zo goed en vers is als ik vaak zelf uit Spanje meeneem. En de prijs van de Reserva bevalt me ook beter! Ga zo door.

Sander: Jamón Ibérico de Bellota Geweldig, een duidelijke site, snelle reactie op e-mails en men komt hun belofte na. De bestelling hadden wij binnen 2 dagen binnen. Een mooie ham en de professionele standaard is zeker het geld waard. Wij gaan hier nog vaker bestellen.

Rico: Echte bellota kwaliteit Verbaasd over de scherpe prijs, dacht dat het wel een recebo zou zijn, want Paleta Ibérica is niet hetzelfde als Paleta Ibérica de Bellota, dat scheelt zo 7-8 euro per kilo. Verbaasd dus ook in positieve zin dat jullie de Ibérico de Bellota kwaliteit geleverd hebben voor deze prijs. Hij smaakte dan ook fantastisch. Herhaling waard!

Lindsay en Hans: Mooi hoor Mooi om in de houder te zien, mooi om aan te snijden, mooi om te ruiken, mooi om te proeven, kortom: mooi hoor! Alle zintuigen worden positief geprikkeld met deze Paleta Iberico de Bellota. Service en extra moeite om ham op tijd geleverd te krijgen zijn waardevol.

Diana: Super bedankt! was een groot succes Net voor oud-en-nieuw een Iberico besteld. Om tijd te besparen kon de ham onder rembours worden gestuurd en was binnen 2 werkdagen in huis en dus ruim om tijd om ervan te kunnen genieten met oud-en-nieuw. Buiten de smaak - die overigens subliem was!- was de presentatie een feest om naar te kijken. Alles werd geleverd met hamklem en supermes. Mijn complimenten voor jullie voor de snelle levering, een supermooi product voor een supermooie prijs. Volgende keer zal ik zeker weer bij jullie gaan bestellen.

Jan: Ik vind de klantenservice van deze site helemaal goed. Snelle reacties en adequate afhandeling.

Antoon: Snoepen. Na het bestellen dreigde het, door mijn eigen onoplettendheid, even mis tegaan maar onze ham was toch nog royaal op tijd in huis. Mijn vrouw en ik konden niet wachten tot de feestelijkheid waarvoor hij bedoelt en zijn er meteen van gaan snoepen. Onze gasten waren verrukt maar gelukkig bleeg er nog wat over en daar genieten we nu nog een paar dagen van met een glaasje port. Zoals in een van de reactie staat vind ik het een goed idee om er een te bestellen voor de feestdagen succes verzekerd en er blijft nog at over om samen nog van te genieten. Hoop je

Leon: Super Super Super!!! Mijn ervaring met deze ham heb ik opgedaan in Spanje en zoiets vergeet je niet gauw. Voor het feest van vorige week bij www.spaanseham.nl een Paleta Ibérica de Bellota besteld. Volgens afspraak geleverd met klem en mes. Zaterdag uitgepakt, in de klem vast gemaakt en aangesneden. Heerlijk!! Iedereen smulde van de ham en allemaal wilde ze uitleg. (huiswerk goed gedaan dus geen probleem) Bedankt en tot de volgende bestelling!

Rey: Mmmmmm! Van de week een Paleta Ibérica de Bellota besteld. Heb de ham nu 4 dagen in huis en is al bijna op.kan er niet van af blijven ik ben verslaafd! Heerlijk!!Spaanseham.nl Snelle reactie,snelle service!!Top bedankt!

Sisse: iberico ham bellota Lekker spul , gezellig om te eten in groep . Wel veel vet aan , als je het eetbare gedeelte telt is het wel duur . Maar speciale zaken zijn dit wel waard . Ik koop zeker nog .

Annelies: Uitstekend! Uitstekende kwaliteit en service, zojuist voor de eerste keer besteld en snel geleverd gekregen, een prachtige ham!

Claudia: Paleta ibérica.Afgelopen week heb ik 'n Paleta ibérica de Bellota besteld en enkele dagen werd het lekkers met alles erop en eraan al geleverd in België! Tevreden over de service!

Robert: EWI. We zijn zeer te spreken over de kwaliteit van de Paleta ibérica de Bellota . Echter is de smaak wat minder dan die we uit Spanje hadden. De zachtheid dus malsheid is wel beter. Waarschijnlijk wat jonger? Wel een goed alternatief voor zelf halen natuurlijk dus er volgen binnenkort meer bestellingen. Eerst lekker opmaken natuurlijk en genieten.

Vienna: heerlijk! Als verjaardagscadeau voor mijn vader een Paleta Ibérica de Bellota Reserva besteld, een zeer geslaagd cadeau! En de smaak: Voortreffelijk! We hadden geen beter cadeau kunnen uitzoeken!

Pascal: Geweldig! Geweldige ham, ontzettend lekker en waarschijnlijk bij een paar mensen intresse gewekt om ook te bestellen. Had hem voor mijn verjaardag besteld en was supersnel binnen. Zeker voor herhaling vatbaar

Edith: Heerlijke verrassing! Voor de verjaardag van mijn vriend een Paleta Ibérica de Bellota Reserva cadeau gegeven. Besteld via de site, bezorgd op de gewenste dag volgens afspraak. Zorgvuldig verpakt, met klem en (vlijmscherp) mes, duidelijke instructie hoe de poot aan te snijden. We hebben gesmuld met een glas rode wijn. Iedere avond genieten we er weer van! Bedankt, zeer aan te raden.

Robert: Weer toppie Tja, weer en berichtje van een verslaafde. Nu iets oudere bestelt (30 mnd. gerijpt). De ham is iets minder zout en de smaak is top. Wel iets vetter maar dat verschilt wel vaker per ham en komt ten goede aan de malsheid.

Dirk: pata negra wauwwwww....wat een heerlijkheid....de echte!!!!!! zelf de kids vinden het heerlijk....het kost wel wat, maar is het dubbel en dwars waard, hopenlijk haalt ie de kerst, kan dr niet van afblijven.....

Wouter: Jamón Ibérico de Bellota besteld voor mijn vader. hij is er zeer blij mee snelle en correcte levering waarvoor dank! groeten van een tevreden Belg!

Furstenberg BV: iberico ham bellota We willen u bedanken voor de goede services, en het uitstekende kwaliteit ham. En ook de goede kwaliteit worsten, daar hoeven we niet voor naar Spanje

Julio: Smullen! Het was weer smullen, dank ook voor de prettige service en snelheid. Hoe lang is die aanbieding nog geldig?

Bertina: bedankt voor het snijden van ham op ons feest! Jullie Maestro Cortador heeft het erg leuk gedaan met zijn speciale hambar. En erg lekker ook natuurlijk. Groeten, Bertina.

Ahmet: Paleta ibérica Bedankt voor de supersnelle service! DE saak kan ik nu niet beoordelen want het is bedoeld voor een feestje over een paar dagen. Aan de reacties te zien is de smaak net zo goed als jullie service! Dank

Joop: Prima service Donderdag avond besteld. Om 22.00uur nog reactie. Geld overgemaakt en de hampoot dinsdagmorgen ontvangen. Er werd steeds snel op mail gereageerd. Ik bestel zeker nog eens.

Max: Al weer besteld Vorig jaar een heerlijke voorpootham bij jullie gekocht, deze keer een achterpoot Reserva en wederom een tractatie. Ik denk niet dat-ie de Kerst haalt!

Lucia en Henk: geweldige snelservice de voorpoot hangt nu nog op het haakje, we zijn benieuwd of hij de kerst haalt, zal wel niet. Luuk bedankt!!!! we zullen er zeker van smullen.

Dennis: Dit is echt top geregeld woensdag besteld donderdag in huis en een super ham hartelijk dank

Alfredo: Super Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij de andere reacties. Levering snel, ham super! We zullen zeker nog een keer bestellen.

Majoor: Hartelijk dank voor de snelle levering van de Pata Negra Bellota. Uitstekende kwaliteit (en wij zijn kenners!) we hebben weer genoten... voor herhaling vatbaar.

Jan: snel en goed Bedankt voor de snelle service. Maandagavond besteld en geleverd op dinsdag om 13u.Dit is weer toch Spanje al is het putteke winter

Ingrid: goede service Klachten worden heel goed opgelost. Wij genieten van onze Iberico ham!

Jasper: Mooie momenten! Na een zeer snelle levering net mijn nieuwe ham geproefd... Is ondertussen mijn zesde ham en voor deze schieten superlatieven tekort!!! Wauw! Dat worden weer mooie momenten! Mensen, probeer aub de Alta Expresion D.O.!!!

Firma Furstenberg: Top kwaliteit De beste ham wie je geleverd kunt krijgen kan je hier bestellen. Spreek uit ervaring ,iedereen paar maanden hebben we er een voor de beurs . Zelfs het beste restaurant vraag na het te proeven het adres voor in hun restaurant te serveren. Ook de goede service is super. We serveren het met plezier. Dank je wel.

SO Soest: Bij onze dag van de club waren alle ere leden uitgenodigd. Zij hebben geweldig genoten van de ebirico ham. Bedankt !

Marcel: Voor de 2e maal een bestelling geplaatst van 10 x handgesneden ham. Wederom uitermate tevreden over de leveringen, afspraak en niet te vergeten de kwaliteit hiervan.

Lucia: Voor de eerste keer besteld, voorpoot aanbieding van de maand. Wij zijn zeer tevreden! Met snelle verzending, goede verpakking, goede communicatie via email en natuurlijk boven alles met ons ham. Het is zeer smakkelijk, uitstekende kwaliteit, wij zijn in de ban! Bedankt.

Hans: Ook voor de eerste keer een ham hier besteld ,hij was heerlijk en deed het erg goed op ons feest .Ook de levering ging vloeiend ook al vond ik dat eng dat van te voren betalen maar alles ging top.

Then: Topservice - Topkwaliteit - Topsnelheid - wat moet je nog meer. In Hong Kong zullen ze er zeer blij mee zijn. Fijn zaken doen - en tot de volgende bestelling

Familie Hidalgo: We bestellen hier al een paar jaar jamones ibericos 100% bellota. Vanaf de eerste dagwas de kwaliteit van de ham, en de service uitstekend! Bespaar jezelf de moeite om ergens anders te zoeken. Als je top kwaliteit and service verwacht voor de beste prijs, dan ben je hier op het goede adres. (en ik kom oorspronkelijk uit een van de regio's in Spanje waar de beste ibericos vandaan komen). Familie Hidalgo

Paul: Vandaag onze eerste via spaanseham.nl bestelde ham gekregen. Gisteren besteld, super snel binnen dus. Meteen de klem in en snijden maar. Alleen het snijden is al een prachtig ritueel en een kunst opzich. Mooie dunne plakjes met een klein beetje vet is het resultaat. Even laten acclimatiseren en smullen maar. En...., jawel heerlijke ham met een mooie krachtige smaak. Niet te zout, precies zoals een goede ham moet zijn. Dat wordt de komende weken genieten. Groeten Paul

Jacolien: Super snel binnen helemaal top!!! en wat een heerlijke ham mooie dunne plakjes makkelijk te snijden en standaard is geweldig. Nooit eerder zo lekker de ham gegeten. Onwijs bedankt

Jordie: Boven verwachting goede service, snelle respons op email en telefoon. De website ziet er niet echt uit als een webshop, wat bij mij argwaan wekte. Na telefoon en mail verkeer toch besteld, binnen no-time was de ham netjes afgeleverd. s'Avonds na het bestellen loop ik de Lidl in en zie tot mijn verbazing een stukken goedkopere ham. Na mail contact werd mij netjes uitgelegd dat het prijsverschil in de kwaliteit zat. Dus de bestelling door laten gaan, en inderdaad, het is kwaliteit! Ik had een ham van 5,5kg besteld, deze bleek uitverkocht. Mij werd dit netjes medegedeeld en binnen enkele dagen stond het teveel betaalde bedrag al weer op mijn rekening. Bedankt voor de service!

Barbra: Ik kocht de Paleta Ibérica de Bellota Reserva, voorpoot. De levering was snel, binnen enkele dagen. De ham was zorgvuldig ingepakt. De smaak is intens en niet te zout. De informatie op de website klopt, dat wil zeggen de voorpoot is iets vetter dan de achterpoot. Hartelijk dank en succes met het bedrijf!

Will: Ik bestelde de Jamón Ibérico de Bellota Reserva, Top Achterpootham van ca. 8 kg. Ik kreeg de ham gratis thuis bezorgd binnen 1 dag. Precies zoals het op de site staat. Heerlijke ham. Super kwaliteit en dito service.

Helma: Hele snelle en goede service en nu hoef je er niet meer voor naar Spanje te rijden. Heerlijke top ham en staat prachtig in de klem op tafel. Mooi geverd ook in katoenen zak, helemaal luxe! Veel succes met de webwinkel, Helma 

Simon: Service absoluut perfect, kunnen heel veel (web)winkels een voorbeeld aan nemen. Als je overweegt een Spaanse Ham te kopen, raad ik je aan om het hier te doen. Zowel in communicatie als service is uitmuntend. Na een tijdje wikken en wegen heb ik besloten om hier een ham te kopen, mede vanwege de goede en duidelijke communicatie; vragen per mail werden snel en duidelijk beantwoord. De keuze viel op de Culinaire Fijnproevers Aanbieding, Jamón Ibérico de Bellota Reserva. Na betaling kon ik diezelfde middag mijn mooie ham al ophalen. Bij thuiskomst bleek dat mijn ham helaas niet de beloofde rijpingsperiode had als waarmee geadverteerd werd. Met de verkoper direct contact opgenomen, die wederom snel antwoordde; de laatste levering was inderdaad jonger dan verwacht. Ik kon mijn ham (kosteloos) omruilen voor een die niet alleen de juiste rijpingsperiode had, maar die bovendien ruim een kilo meer woog. Uiteraard heb ik hiervan gebruik gemaakt en ben ik inmiddels in het bezit van een bijzonder mooie en lekkere Jamón Ibérico de Bellota Gran Reserva.

Kris: Dit is het soort webwinkel waar er meer van mogen zijn, vragen worden snel en persoonlijk beantwoord, een absoluut topproduct en daarbij nog een snelle levering maken van deze webshop een aanrader.

Fred: Zaterdag 28 december om 16:30 uur een vraag gesteld over leertijd, om 16:33 uur antwoord! Vanochtend (zondag 29 december) dat ik de ham kon ophalen en als ik dat wilde zou dat direct kunnen. En nu de gelukkige eigenaar van een mooie Paleta Ibérica de Bellota Reserva! Ik kan nog niets zeggen over de smaak, want ik snij de ham pas op oudejaars avond aan. Maar over de service kan ik alleen maar vol lof zijn! Was het altijd maar zo vanzelfsprekend!

Jan: Op speciale vraag van kennissen bestelden we voor deze oudejaarsavond zojuist opnieuw een paleta ibérica de bellota . Na betaling werd het pakket nog deze voormiddag in Antwerpen binnen de 24 uur geleverd en dit zelfs op 31 december. We zijn dan ook enthousiast over deze goede service en zeker over de kwaliteit niets dan lof. En wij kunnen oordelen over de kwaliteit van de ham die ons tijdens vakanties in Spanje wordt aangeboden door vrienden uit de Sierra de Aracena!

Hendrik: De Paleta Ibérica de Bellota Reserva, besteld. snel in huis. Hij was hééérlijk. En ik ben kritisch. Hij was niet zout, niet droog, je ziet en proeft dat ie langer gerijpt is. Geen zwakke plekken kunnen vinden. Gewoon precies goed. En ik heb de laatste 5 jaar of meer al wat paleta's iberica's weggesnoept. Mijn Spaanse moeder was er weg van. Heerlijk vond ze het. Dus zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat mijn geld op is....

Dick: De bestelde achterpootham was erg geweldig. Gedeeld met de kinderen. Nu maar even voorgesneden. Gemak dient de mens toch.

Willeke: Iberica de Bellota voorpoot besteld met klem , heerlijk! Goede service. Je moet wel wat handig worden in het snijden vind ik (ook een hoop vet), dunne plakjes zijn het lekkerst.

Yvonne: Vandaag de ham aangesneden en verse pasta met knoflook, olijfolie en zongedroogde tomaatjes bij gegeten. Te lekker voor woorden!

Jasper: Gister mijn pata negra bellota mogen ontvangen. De ham werd keurig binnen een dag geleverd. het snijwerk vergt enige handigheid, op youtube staan diverse handige filmpjes zodat je weet waar je moet beginnen en hoe de ham is opgebouwd. De smaak is voortreffelijk, mooi doorregen vlees, zoals een echte bellota hoort te zijn. ziltig van smaak goed gerijpt,!! ik ga zeer zeker nog een x een ham bestellen

Coby: Bedankt voor de fantastische ham ! Het was echt een eye-catcher op ons feestje !

Albert: Gisteren werd mijn ham afgeleverd. Perfecte ham helaas 1 dag te laat voor het verjaardagscadeau. Volgende keer iets eerder bestellen. Bedankt

Monique: Vanuit mijn vakantie adres de ham besteld, terwijl het bedrijf (spaanseham.nl) ook een soort vakantie sluiting had. Dit is perfect voorelkaar gekomen, aldus de ontvanger in Engeland (was een cadeau voor iemand). Perfecte service dus, alles keurig volgens plan en slechts 23 euro verzendkosten naar Engeland voor een 8 kg wegende ham met klem en mes. De ontvanger vond het een fantastisch geschenk en snijdt als een echte cortador (zijn woorden) de plakjes voor de hele familie die ervan schijnen te smullen. Ik krijg zelf nu ook trek van. Bedankt!

Eric: Zeer goede service snel antwoord op email na nodige informatie een ham besteld van 10 kg gelukkig de snijtafel bijbesteld op hun aanraden en dit is voor zo een ham geen overbodige luxe. Hoop dat in oktober nog zo een ham beschikbaar is om nog eentje te bestellen want is zo lekker maar slaat wel een gad in mijn budget.Nu neem ik nog enkel zwaardere achterhammen zijn lekkerder en je hebt meer waar voor uw geld. Als u regelmatig een ham koopt koop dan een goede klem kost wat geld maar vermijd frustraties en hebt eens zo veel plezier want je kan veel gemakkelijker snijden en dit heb ik zelf ondervonden.

Frank: Donderdag besteld, vrijdag in huis, helemaal top! Even telefonisch contact gehad en werd super vriendelijk en snel geholpen! Het was een cadeau en moest zeker weten of de Ham op tijd binnen zou zijn..... HELEMAAL TOP Thanks!!!

Mitchell: Super makkelijk besteld en betaald en de volgende dag al in huis! Vragen werden ook meteen beantwoord via mail. Zal hier zeker nog eens bestellen.

Bart: Ik heb een Paleta Iberica Bellota gekocht op advies van een vriend, deze ook bij hem geproefd. deze was super met een uiteraard een vet randje ,deze van mij bestaat hoofdzakelijk uit vet ,heb al zeker 3 cm weg gesneden maar meer dan de helft is vet valt me echt tegen. (Reactie Spaanseham.nl: De hampoot van dBart bevatte idd meer vet dan gebruikelijk is, hetgeen gelukkig niet vaak voorkomt, maar je kunt dit nooit van te voren van binnen bekijken. Wij hebben hem een korting daarvoor aangeboden, die helaas door hem is geweigerd).

Chris: Prachtige ham! Keurig verzonden en snel ook. Kom maar op met de kerst. Bedankt!

Robin en Michelle: Onze Jamón Ibérico de Bellota Reserva van bijna 8 kilo is goddelijk lekker! Na het werk een paar (of iets meer dan dat) plakjes snijden, glaasje wijn erbij en genieten maar.

Bobby: Net voor de verjaardag van mijn zoon ff gebeld of ik een mooi Bellota van 8 kg kon ophalen. Dit was gelukkig mogelijk. Ook maar extra de snijmes met protector en luxe hamklem gekocht. Heerlijk aan het genieten van topkwaliteit. Heel de familie doet lekker mee! Heb nog wel een vraag; Wat is ook al weer de benaming voor het ruiken aan het paardenbotje? grtn Bobby. (Reactie Spaanseham.nl: de Spaanse benaming is "calar", of wel peilen of doorgronden. Wij verbasteren dat tot caleren, daarmee ruik je door in de ham te prikken hoe hij zal smaken. Producenten gebruiken dat cala-botje om te bepalen of de ham goed gerijpt is en dat hij de bodega uit kan voor de verkoop).

Roy: voor de feestdagen de Iberico Cebo besteld (7Kg) De Ham werd op tijd geleverd en is goed van smaak. Wel zaten er (aan de binnenzijde) een aantal iets drogere plekken die ik moest wegsnijden. Dit heb ik bij andere hammen ook wel eens (iets minder) gehad, dus mogelijk hoort het er bij ? Het bijgeleverde standaard is prima, maar het mes kan je niet zo heel veel mee. Koop liever een "echt" mes zodat je er nog meer van kan genieten. De volgende keer zou ik waarschijnlijk nog wel een keer via spaanseham.nl bestellen.

Sven: Eerder al eens via een andere webshop een pata negra besteld maar een nadeel daar was de levertijd. Die was bijna een week. Groot voordeel hier is dat de ham binnen 1 dag al wordt geleverd! En ook de prijzen zijn scherper! Ook bij vragen via e-mail werd ik direct beantwoord met servicegerichte antwoorden. Snelheid en service zijn dus top! Ohja, en de ham die ik besteld heb, de Paleta Iberica de Bellota, is ronduit heerlijk! Hier gaan we vaker bestellen!

Roland: Reserva ham (achterham) bevalt prima, lekker smeuig , uitstekende smaak en geen overdreven dikke laag vet aan de buitenzijde. Vlees gelardeerd (doorweven) met dunne streepjes vet zoals vereist bij Iberico. Daar komen nog bestellingen va, want mijn broers kennen ondertussen de weg. Combinatie met een Rioja of Ribera del Duero wijn is heerlijk.

Ian: Service was top! Snel geleverd en een vriend erg blij gemaakt met de Spaanse ham! Daarnaast smaakt de ham ook super! Maar dat was geen verassing.

Sjoerd: Onlangs een Iberico ham kado gedaan aan een goede vriend. De ham is een fantastisch cadeau. Ik heb zelf geen ervaring met ham. Spaanseham heeft zeer goed geadviseerd en de service was top. We komen snel terug voor een volgende bestelling.

Frits: Ik ga er nog een bestellen , is top en goedkoop . In Madrid vragen ze aan de toeristen 195 € per kg en op de luchthaven 300 € per kg . Pure afzetterij

Carla: Voor een relatie van ons zochten we een mooie Ibérico en die kochten we bij Spaanseham.nl. The verdict: ik ben geen vergelijkbare kwaliteit voor deze prijs (prijzen)tegengekomen. Bovendien is de service uitmuntend: door een trage levering (koerier) was het cadeau niet tijdig geleverd. Dat probleem werd binnen enkele uren opgelost door Luuk. Pet af! Zo behandel als onderneming je klanten & zo wil je als klant behandeld worden! We'll be back @ spaanseham.nl uiteraard.

Gerard: Ondanks de niet zo overzichtelijke site (persoonlijke mening) verliep het bestellen vrij vlot. De levering verliep nog vlotter én correct. Heb de jubileum aanbieding paleta gekocht en kon deze direct qua uitzicht en aanvoelen vergelijken met een andere ham die eveneens via internet was aangekocht. Conclusie....wat een verschil!! Deze ham voelt veel zachter aan dan de andere en is ook ruim één kilo zwaarder. Blijkt door de uitleg via deze site dat de andere ham een Cebo was en geen Bellota (niettegenstaande zo aangegeven door de Spaanse toeleveraar). Heb gisteren de ham aangezet en moet direct vaststellen dat het gratis meegeleverde mes het eerste goeie is (heb er ondertussen nog 3 ongebruikt in de schuif liggen). Bij de ham valt de vetlaag op en de smeuïgheid van het vlees op. De ham laat zich vlot snijden en werd bij het apéritief aan de gasten aangeboden. Eén en al lof...wat een smaak en wat een verschil met de vorige ham. Dit is voor herhaling vatbaar.

Bart: Geachte, Wij kochten vorige maand een belotta ham van u, hierbij wou ik u zeker laten weten dat hij ons erg smaakt. Super ham zijn vinden ook onze 2 dochters van 9 Hartelijke dank in alle geval Tot horens, Mvg Bart

Cindy: De mooi verpakte paleta was op tijd en is heerlijk. Bedankt Groet Cindy

Marcel: Zeer lekkere hammen die Bellotas. Vlot en mooi geleverd. Niet meer zoeken en wachten op supermarkten! Tot de volgende!

Jan: Ik heb net mijn Ibérico ham aangesneden, dit is veruit de beste ham dat ik in mijn leven geproefd heb!!! Ook de service is eerste klasse, vriendelijk en snelle levering. Morgen maak ik een foto op ons terras met in de hoofdrol de ham, en komt het op mijn pagina zodat al mijn vrienden hem leren kennen! Hartelijk bedankt!

Michiel: Ham is geleverd en is zoals gewoonlijk succulent :)

Bart: Lekker zijn ze niet, Super zijn ze!!! Weer een tevreden klant bij!

Kris: Intussen is de nieuwe Jamon aangesneden : schitterende kwaliteit!! Bellota pur sang, met de typische, zeer diepe smaak. super lekker! Groeten, Kris.

Roelof: perfect. Zo'n lekkere Spaanse ham de volgende dag al voor 12.00 uur in huis. Smullen!

Lineke: Hebben recentelijk een spaanse ham bij u gekocht (paleta - cebo kwaliteit). Mede namens onze spaanse vrienden (mijn man zelf is ook van spaanse afkomst) willen wij u graag een complement maken voor de uitstekende kwaliteit. We zijn aardig wat gewend maar deze keer was de ham bijzonder van kwaliteit. We hebben gesmuld

Harm: Afgelopen week voor Monique, mijn vrouw, een mooie Spaanse ham bij jullie besteld. De ham werd de volgende dag netjes afgeleverd en naast de houder zat er zelfs een speciaal mes bij. Super. Met deze ham zijn we dagelijks dicht bij t land waar we graag zijn. Nogmaals super bedankt!

Marvin: dat vind ik mooi, niet 5 dagen wachten totdat een bestelde ham eindelijk eens een keer uit Spanje komt, maar gewoon de volgende dag al afgeleverd. Top service!!!! En trouwens ook top kwaliteit. Groeten.

Paul: Bedankt, dat is een snel antwoord. Super. Dank voor de service, metvrgr Paul.

Margret: dat gaat goed, gisteren pas tegen 18.00 besteld en vandaag al om 10.00 afgeleverd. Top service hoor mensen van Spaanseham!

Lydia: Hartelijk dank voor de zeer snelle levering maar vooral voor de "top" kwaliteit van de Paleta, wat een saveur ..... Ik heb hem gisteren aangeboden als aperitiefhapje ( 20 pers.) met een lekkere Champagne en ja ....enkel de botten resten me nog.Het was een "top" hapje ook volgens mijn culinair hoogstaand gezelschap.

John: vandaag m'n hammetje opgehaald in Mijdrecht. Mooi op tijd voor ons feestje vanavond!

Wilma: donderdag al de bij Spaanseham.nl bestelde Cinco Jotas ham binnen en wat is ie fantastisch lekker. Was kado voor de 60ste verjaardag van m'n vader hij was als een kind zo blij! Zegt dat ie nu wel elk jaar een Cinco Jotas ham voor z'n verjaardag wil krijgen :-). En nog bedankt voor de supersnelle levering!

Mike: ik wil graag weer een paleta Ibérica de Bellota Reserva. Wij hadden deze een paar maanden geleden ook besteld en die was groot en super lekker - svp hetzelfde! Mvg Mike.

Marianne: Beste, Tien minuutjes geleden stuurde ik u een mail in verband met de verzending van de Spaanse ham naar België. Ondertussen werd die al afgeleverd . Sneller kan niet. Waarvoor hartelijk dank. Mvg Marianne.

Frans: gisteren jullie Serrano ham ontvangen. Vandaag aangesneden en ik vind dit de lekkerste die ik ooit geproefd heb. Bedankt mensen van Spaanseham.nl, groeten, Frans.

Kristel: Hallo, Ik heb de ham ontvangen. Dank u wel. Maar hij is wel groot, heel groot. Zondag is het verjaardagsfeest. Dan kunnen we proeven. Ik zal laten weten wat we er van vinden. Wij zijn echt leken op het gebied van Spaanse ham, dus ook bedankt voor de instructies. groeten, Kristel

Maurice: de ham is in goede orde aangekomen en de eerste plakjes smaken heerlijk! Met vriendelijke groet, saludos cordiales, bien à toi, with kind regards, Maurice.

Gaby: Goedemorgen, Hartelijk dank voor de snelle service, de jamonero zit in elkaar en ziet er mooi uit. Dit wordt zeker een mooie aanvulling op ons kerstbuffet.

John: wat fijn dat ik de ham vandaag meteen op kon komen halen. Mijn broer zal blij zijn met dit kado voor z'n verjaardag. Ik laat jullie nog weten wat hij er van vond. Bedankt hoor, John.

Xavia: Hallo, Bedankt dat ik de hamhouder kan annuleren. Als de iberico ham mij bevalt, zal ik zeker nog vaker bij jullie bestellen. Mijn vriendinnen willen ook bestellen, maar wachten nog af tot ik heb gegeten. Nog bedankt voor de vriendelijke telefonische service! Tot ziens.

Lydia: Hartelijk dank voor de zeer snelle levering van de 5 paleta's en de goede communicatie. Iedereen vond het een origineel en vooral super lekker geschenk .....de kwaliteit was weer echt top ,zeker zo lekker als de eerste .

Peter: ik wist niet dat jullie ook Spaanse ham snijden op feesten. Ik hoorde dat van een vriendin die erg enthousiast was. Jullie maestro cortador heeft alles ook goed uitgelegd en de ham was heerlijk.

Liesbeth: beste mensen van Spaanseham. Ik ben erg blij dat jullie zo snel onze ham konden leveren. Net op tijd voor Pasen binnen dus dat wordt smullen van die lekkere 5 Jotas ham. Tot de volgende keer en fijn Pasen voor jullie!

Rob: Bedankt voor de alsnog geleverde Chorizo en pakje ham. Perfect maar ook boven verwachting opgelost.

Peter: bedankt voor de supernelle levering. Wat een lekkere ham is dit!

George: fijn dat ik de ham meteen op kon halen in Mijdrecht. M'n vader vond het een fantastisch kado. Voor de Kerst gaan we er zeker nog een bij jullie bestellen.

Wilma: super service en super prijs. Bedankt voor de snelle levering van onze ham, Het was een groot succes op ons trouwfeest.